В това ниво децата ще се научат как да създават свои игри с помощта на Roblox Studio - от препятствия до вълнуващи приключения, с които да предизвикват приятелите си. Ще разгледат основните концепции в дизайна на игрите, основите на програмния език Lua, както и ще си припомнят всички основни концепции изучавани до този момент, но вече с реален език за програмиране. Успешно завършвайки нивото, децата ще могат да създадат свои игри, които да споделят и да играят заедно с приятели. Програмата е подходяща за напреднали или деца преминали основните ни нива.
Участниците в курса получават сертификат за всяко завършено ниво.
500 точки
Всеки завършен модул носи 100 точки на участниците, а цяло завършено ниво общо 500 точки.
Някои от инструментите и средите използвани от участниците в нивото да създават проекти.
В първият модул ще се запознаем със средата за програмиране на Roblox игри и програмният език за създаване на Roblox игри - Lua. Ще се запознаем с основните елементи на Roblox Studio и как да създаваме елементи в нашата игра. В този модул ще създадем собствена игра с препятствия, в която играчът ще прескача от обект на обект, като избягва препятствията, докато не достигне до края на нивото.
Във вторият ще разработим наша приключенска игра, в която играчът ще изследва нашия свят. В този модул ще се фокусираме върху основните елементи на приключенските игри. Играчът ще намира елементи по картата, ще ги събира и ще ги продава, за да може да спечели злато. Със събраното злато той ще може да си купи по- голяма чанта, за да може да събира повече елементи.
В третия модул ще създадем наша Infinite Runner Game, в която играчът трябва да избягва идващите препятствия и да остане най- дълго жив в играта. През този модул ще създаваме, оцветяваме и движим предмети в играта, чрез програмен код.
В четвъртия модул ще създадем наша Battle Royale игра. В този тип игри противниците се състезават, докато не остане само един играч на арената. В основата на този тип игри се включва начин за елиминиране на играчите. Когато само един играч оцелее или таймерът приключи, мачът приключва и започва нов рунд. По време на разработката на този тип игра ще преминем през различни фази: планиране на играта, дизайн на играта, кодиране и тестване на играта, подобряване на играта.