Age 6-7

Създавам игри и програмирам роботи

Курсът е наличен в офисите ни:
Дата 03/11/2024 (Неделя)
Продължителност 4 седмици
09:00 - 11:00 (2h)
Цена 130.00 bgn
Зала MindHub - Монтана
Запиши се

Информация за курса

Сертификат

Certificates Mindhub

Участниците в курса получават сертификат за всяко завършено ниво.

Бонус точки

500 точки

Всеки завършен модул носи 100 точки на участниците, а цяло завършено ниво общо 500 точки.

Инструменти

wonder scratch-logo hopscotch tynker

Някои от инструментите и средите използвани от участниците в нивото да създават проекти.

100 ТОЧКИ

Същност и опростяване на алгоритми

В този модул децата ще развият уменията си по програмиране, като усъвършенстват едно от най-важните умения на програмиста - как да опростяват сложни алгоритми чрез оптимизиране на инструкциите в тях.

Теми

  1. Какво е алгоритъм? (6-7)
  2. Конструиране на алгоритъм (6-7)
  3. Въвеждане опростяването на алгоритъм
  4. Изготвяне на проект 9 (6-7)

100 ТОЧКИ

Алгоритми, съдържащи повторения и условие

Когато създаваме сложна програма трябва да вземем предвид множеството възможни ситуации, които могат да възпрепятстват достигане до желаната цел. Фокусът тук ще е децата да съобразят как да използват условните конструкции оптимално и как да преобразуват различните видове цикли. След това ще програмират на практика въздействията “отвън” да се преодоляват с изпълнение на различни последователности от инструкции “вътре” в алгоритъма.

 

Теми

  1. Приоритет на действията при сложни алгоритми
  2. Създаване на комплексни алгоритми
  3. Отстраняване на грешки при конструиране на сложни алгоритми
  4. Изготвяне на проект 10 (6-7)

100 ТОЧКИ

Проекти за програмиране поведението на роботи

Нека приложим всичко научено в един интересен модул, включващ разнообразни проекти, в които ще програмираме поведението на различни роботи. Освен това модула ще обединим всички получени знания за да създадем занимателни и интерактивни игри.

 

Теми

  1. Изпълнение на мисии от международно състезание по програмиране
  2. Изготвяне на проект, съдържащ условни конструкции с повече от един робот
  3. Изготвяне на проект, съдържащ цикли и условия
  4. Изготвяне на проект 12 (6-7)

100 ТОЧКИ

Приложение на променливите

След като са се запознали с променливите и сега децата ще разширят своите знания като научат как да им присвоят различни стойности. Ще включат към програмите и повече от една променлива, в зависимост от това колко са необходими за конкретната игра.

 

Теми

  1. Стойност на променливи. Присвояване на стойност
  2. Променливата като част от простия алгоритъм
  3. Работа с повече от една променлива
  4. Изготвяне на проект 11 (6-7)

Ментори