Age 10-11

Програмиране на мобилни приложения с App Inventor

Всяко дете ще навлезе в света на мобилните приложения. След преминаване през курса ще имат достатъчни познания, с които да могат да изграждат самостоятелни и многокомпонентни приложения, с които да помагат в ежедневните си задължения.

Курсът е наличен в офисите ни:
Дата 21/04/2024 (Неделя)
Продължителност 5 седмици
13:30 - 15:30 (2h)
Цена 140.00 лв
Зала MindHub - Пловдив Кючук Париж
Запиши се

Информация за курса

Всяко дете ще навлезе в света на мобилните приложения. След преминаване през курса ще имат достатъчни познания, с които да могат да изграждат самостоятелни и многокомпонентни приложения, с които да помагат в ежедневните си задължения.

Сертификат

Certificates Mindhub

Участниците в курса получават сертификат за всяко завършено ниво.

Бонус точки

500 точки

Всеки завършен модул носи 100 точки на участниците, а цяло завършено ниво общо 500 точки.

Инструменти

mit-app-inventor

Някои от инструментите и средите използвани от участниците в нивото да създават проекти.

100 ТОЧКИ

Как да започнем с App Inventor?

В този модул децата ще бъдат въведени в света на мобилните приложения. Ще се запознаят с нова програмна среда, в която ще се погрижат освен за кода, който трябва да сглобят, но и за дизайна на приложенията, които ще изграждат. Ще научат термини, като условен оператор, процедура, функция, но в същото време освен и програмните си умения ще надграждат и тези, които ще им помагат как да визуализират дадени компонентите, за да изглежда приложението им по най-добрия начин. 

Теми

  1. Как да започнем с мобилните приложения
  2. Мога да използвам условен оператор
  3. Процедура за по-четим код
  4. Подреждам компонентите

100 ТОЧКИ

Цикли и списъци завъртам

В тоз модул децата ще се завъртят в използването на цикли, като неизменна част от всеки един проект, но освен с цикли те ще могат да се запознаят и с платно, в което ще се развива действието на тяхната игра. Ще се научат как да програмират обекти, които да се движат спрямо накланянето на телефона в дадена посока и още други забавни и полезни възможности на AppInventor

Теми

  1. Платно за игра
  2. Използваме безпроблемно цикли
  3. Кубчето оживява
  4. Златно съкровище

100 ТОЧКИ

Използвам списъци и бази от данни

В този модул децата ще се запознаят с използването на бази от данни, като ще научат какво означава База от Данни, за какво се използва и къде можем да срещнем такава. Ще проверим и тяхната памет, като създадат собствено приложение, което да разбърква множество от цифри и те да трябва да откриват две по две еднакви, докато не намерят всички двойки, които са били рабъркани. Ще бъде въведено понятието лист и неговото използване в нашите проекти. 

Теми

  1. Мобилна нинджа
  2. Проверка на паметта
  3. Пълзяща змия
  4. Бази от данни

100 ТОЧКИ

Мобилни приложения за професионалисти

В този модул децата вече ще са натрупали солидни знания, които да им помагат за изграждане на самостоятелни проекти за своите мобилни устройства. Ще получат знания, като какво е дебъгване и как може да го използваме в AppInventor, ще се запознаят с различните мерни единици за памет на приложенията и какво представлява конкатенация, символен низ и поднизове, които ще използват в своите проекти.

Теми

  1. Мога да играя голф
  2. Познай числото
  3. Разруши тухлите
  4. Тичащ динозавър

Ментори