Age 14-15

Изследвайте света на програмирането

Това ниво помага на младите ни програмисти да направят своите първи стъпки в света на програмирането. С помощта на различни инструменти и чрез разнообразни проекти децата се запознават с ключови характеристики на компютърната система.

This course are available in 9 centers, please use the filters
Дата 02/11/2024 (Събота)
Продължителност 4 седмици
18:00 - 20:00 (2h)
Цена 130.00 bgn
Зала MindHub - Варна Севастопол
Запиши се

Информация за курса

Това ниво помага на младите ни програмисти да направят своите първи стъпки в света на програмирането. С помощта на различни инструменти и чрез разнообразни проекти децата се запознават с ключови характеристики на компютърната система.

Сертификат

Certificates Mindhub

Участниците в курса получават сертификат за всяко завършено ниво.

Бонус точки

500 точки

Всеки завършен модул носи 100 точки на участниците, а цяло завършено ниво общо 500 точки.

Инструменти

css-html scratch-logo mit-app-inventor microbit

Някои от инструментите и средите използвани от участниците в нивото да създават проекти.

100 ТОЧКИ

Програмиране с блокове код

В началото на модула младите програмисти ще се запознаят с фундаментите на програмирането. Използвайки блоково програмиране те ще работят с различни среди за програмиране и интерфейси, с които ще създадат интересни игри и анимации. Във втората част на този модул децата ще се запознаят със събитията в програмирането. Познанията добити по време на модула и алгоритмичното им мислене ще позволят на децата вече да включват свободно различни входове в програмата.

Теми

  1. Какво е програма? Същност на блоковото програмиране. Приоритет на инструкции в програмата
  2. Какво е събитие? "Хвърляне" и "хващане" на събития
  3. Какво е условие? Истина или лъжа (True or False)
  4. Какво е променлива? Дефиниция и приложение

100 ТОЧКИ

Компютърни платки

В модул 2 младите програмисти прилагат на практика своите програмистки умения, като успешно създават проекти в три различни програмини среди. Младите програмисти ще се заподнаваят и с понятията цикъл и оператор. Успешно мога да изградят първите си по-големи програми и да усъвършенстват своите умения в програмирането на хардуерни компоненти.

Теми

  1. Какво е цикъл? Какво е итерация?
  2. Условни конструкции, променливи и цикли
  3. Същност на операторите. Какво са операндите? Типове оператори
  4. Отстраняване на грешки при конструиране на сложни алгоритми

100 ТОЧКИ

Проектен модул. Мобилни приложения

In module 3, the young programmers focus on building complex projects - computer animations and games, where they apply everything they have learned so far into their practice. In the last topics of the module, children are introduced to App Inventor, a mobile application programming environment, thanks to which they will understand how the applications on our phones work.

Теми

  1. Изготвяне на проекти
  2. Работа по комплексен проект
  3. Запознаване с App Inventor. Първите ми мобилни приложения
  4. Игра срещу компютъра с помощта на списъци

100 ТОЧКИ

Какво правят web девелопърите?

По време на модул 4 младите програмисти ще бъдат въведени в уеб програмирането, запознавайки се с visual studio code и HTML и CSS. Те ще разберат каква е разликата между HTML и CSS и защо трябва да ги използваме заедно, за да изградим успешно нашата уеб страница. Ще разработим и кратки интересни проекти с които децата да затвърдят знанията си в областта.

Теми

  1. Мога да започна да създавам уеб страници сам
  2. Вече знам как да добавя текст и изображения
  3. Какво е уеб страница без дизайн?
  4. Мога да добавя собствен стил с помощта на шрифтове и цветове

Ментори