Age 10-11

10 - 11 Години Запиши се
Модул

Продължителност 4 седмици

Събития в програмирането

В този модул децата ще се запознаят със събитията в програмирането. Участието им в алгоритъма ни позволява да включим различен вход в програмата, например за управление на герои в игрите или роботите. Ще научим още как роботите могат да комуникират помежду си или със софтуерен герой.

Теми

Тема 1

Дефиниция и приложение на събития

В този модул децата ще се зпознаят със събитията в програмирането. В програмирането има действия, наречени събития, които предизвикват други действия в програмата. Събитието може да е предизвикано от потребителя с натискане на конкретен бутон, кликване на мишката или др. Може и да е резултат от изпълнението на самата програма.  

Тема 2

"Хвърляне" и "хващане" на събития (комуникация между обекти)

Тук децата ще разширят знанията си като конструират различни програми, включващи в себе си конструкции, работещи със събития. Ще разберат как могат да изберат различен вход за задействане на набор от инструкции или част от програмата им.  

Тема 3

Инициатори. Консуматори

Въвеждането на понятията инициатор и консуматор ще разшири знанията на децата относно събитията в програмирането. В тази тема те освен, че ще се запознаят с основните понятия, те ще ги приложат в различни програми за постигане на желания резултат.  

Тема 4

Изготвяне на проект Senior 6

В тази тема децата правят преговор на наученото в модула и създават финален проект.

Ментори