Продължителност 4 седмици
В този модул децата ще създадават игри чрез приложение на условни конструкции, цикли, както и базови събития. Ще разработят своя интерактивна анимация, с различни условия и абстракции. Ще допълнят своите знания, като конструират сложна програма, включваща взаимодействие между хардуерен и софтуерен обект.
В дадената тема децата ще създадат игра по подобие на световно известна такава. Задължително за тях ще бъде да използват циклични конструкции и цикли.
По време на тази тема децата ще надградят познанията си относно събитията като създадат проект включващ повече от едно събитие, така че тяхната програма да съдържа повече от един вход.
Тук децата ще изготвят интерактивна анимация, съдържаща условни конструкции и повторения, които са важна част от блоковото програмиране.
В тази тема децата ще създадат проект в удобна за тях среда за програмиране, в която ще се научат как с помощта на софтуерен герой, който виждат на екраните си могат да задвижат хардуерен обект, например робот.