Roblox създаване на игри

В това ниво децата ще разработят свои собствени игри в любимата си платформа за игри Roblox. С помощта на двгателя Roblox Studio децата ще създават различни видове игри. Ще започнем от създаването на игри с препятствия, докато не приключим до вълнуващите игри между съперници. През това ниво децата ще научат основните концепции в дизайна на игрите, както и основите на програмния език Lua. Ще си припомним всички основни концепции изучавани до този момент, но вече с реален език за програмиране. От блоково програмиране, децата плавно преминават към реалния свят и реалните езици за програмиране. До края на това ниво децата ще имат набр от игри, които ще могат да споделят и играят със своите приятели.

Сертификат

Certificates Mindhub

Участниците в курса получават сертификат за всяко завършено ниво.

Бонус точки

500 точки

Всеки завършен модул носи 100 точки на участниците, а цяло завършено ниво общо 500 точки.

Инструменти

wonder scratch-logo hopscotch microbit

Някои от инструментите и средите използвани от участниците в нивото да създават проекти.

Boards

Eдно ниво = 4 Mодула

Location

Един модул = 4 занятия

Time

Eдно занятие = 120 минути

Запиши се

100 ТОЧКИ

Модул 1 - Въведение в програмирането с Roblox Studio. Игра Obby

В първият модул ще се запознаем със средата за програмиране на Roblox игри и програмният език за създаване на Roblox игри - Lua. Ще се запознаем с основните елементи на Roblox Studio и как да създаваме елементи в нашата игра. В този модул ще създадем собствена игра с препятствия, в която играчът ще прескача от обект на обект, като избягва препятствията, докато не достигне до края на нивото.

Теми

  1. Запознаване с RobloxStudio и Lua
  2. Създавай с Roblox и програмирай с Lua
  3. Създай сложни елементи и сложни скриптове
  4. Движи се

100 ТОЧКИ

Модул 2 - Приключенска карта

Във вторият ще разработим наша приключенска игра, в която играчът ще изследва нашия свят. В този модул ще се фокусираме върху основните елементи на приключенските игри. Играчът ще намира елементи по картата, ще ги събира и ще ги продава, за да може да спечели злато. Със събраното злато той ще може да си купи по- голяма чанта, за да може да събира повече елементи.

Теми

  1. Създай свое оръжие в играта
  2. Създай предмети, които да събираш по време на играта
  3. Събирай и продавай предмети
  4. Създай свой магазин, за да продаваш и подобряваш

100 ТОЧКИ

Модул 3 - Безкраен бегач

В третия модул ще създадем наша Infinite Runner Game, в която играчът трябва да избягва идващите препятствия и да остане най- дълго жив в играта. През този модул ще създаваме, оцветяваме и движим предмети в играта, чрез програмен код.

Теми

  1. Създай движещи се обекти
  2. Построй чрез код
  3. Оцвети чрез код
  4. Завърши своята игра

100 ТОЧКИ

Модул 4 - Кралска битка

В четвъртия модул ще създадем наша Battle Royale игра. В този тип игри противниците се състезават, докато не остане само един играч на арената. В основата на този тип игри се включва начин за елиминиране на играчите. Когато само един играч оцелее или таймерът приключи, мачът приключва и започва нов рунд. По време на разработката на този тип игра ще преминем през различни фази: планиране на играта, дизайн на играта, кодиране и тестване на играта, подобряване на играта.

Теми

  1. Приключване на мача
  2. Създаване на таймер в играта
  3. Управление на играчите
  4. Създаване на Multiplayer игра