Age 12-13

Всеки може да е програмист

Курсът е наличен в 13 центъра, моля използвайте филтрите за да изберете най - удобната за вас локация, дата и час.
Дата 24/09/2020 (Четвъртък)
Продължителност 17:30 - 19:30 (2h)
Цена 100.00 bgn
Зала MindHub - Хасково
Запиши се
Дата 26/09/2020 (Събота)
Продължителност 17:30 - 19:30 (2h)
Цена 110.00 bgn
Зала MindHub - Пловдив Каменица
Запиши се
Дата 27/09/2020 (Неделя)
Продължителност 16:00 - 18:00 (2h)
Цена 120.00 bgn
Зала MindHub - София Борово
Запиши се
Дата 27/09/2020 (Неделя)
Продължителност 11:30 - 13:30 (2h)
Цена 120.00 bgn
Зала MindHub - София Люлин
Запиши се
Дата 27/09/2020 (Неделя)
Продължителност 11:30 - 13:30 (2h)
Цена 120.00 bgn
Зала MindHub - София Младост
Запиши се
Дата 27/09/2020 (Неделя)
Продължителност 15:00 - 17:00 (2h)
Цена 110.00 bgn
Зала MindHub - Бургас Център
Запиши се
Дата 27/09/2020 (Неделя)
Продължителност 13:30 - 15:30 (2h)
Цена 100.00 bgn
Зала MindHub - Добрич
Запиши се
Дата 04/10/2020 (Неделя)
Продължителност 13:00 - 15:00 (2h)
Цена 120.00 bgn
Зала MindHub - София Дианабад
Запиши се
Дата 04/10/2020 (Неделя)
Продължителност 17:15 - 19:15 (2h)
Цена 120.00 bgn
Зала MindHub - София Център
Запиши се
Дата 04/10/2020 (Неделя)
Продължителност 09:00 - 11:00 (2h)
Цена 95.00 bgn
Зала MindHub - Велико Търново
Запиши се
Дата 08/10/2020 (Четвъртък)
Продължителност 17:30 - 19:30 (2h)
Цена 100.00 bgn
Зала MindHub - Сливен
Запиши се
Дата 10/10/2020 (Събота)
Продължителност 15:00 - 17:00 (2h)
Цена 110.00 bgn
Зала MindHub - Варна Левски
Запиши се
Дата 26/10/2020 (Понеделник)
Продължителност 17:30 - 19:30 (2h)
Цена 100.00 bgn
Зала MindHub - Стара Загора
Запиши се

Информация за курса

Сертификат

Certificates Mindhub

Участниците в курса получават сертификат за всяко завършено ниво.

Бонус точки

500 точки

Всеки завършен модул носи 100 точки на участниците, а цяло завършено ниво общо 500 точки.

Инструменти

css-html scratch-logo mit-app-inventor microbit

Някои от инструментите и средите използвани от участниците в нивото да създават проекти.

В сътрудничество с

Telerik Academy

Това ниво се осъществява по програмата и материалите на Училищна Телерик Академия.

100 ТОЧКИ

Блокове от код

В уводната тема на модула децата се запознават с визуалното (блоковото) програмиране, разбират какво е среда за разработка, и създават първата си компютърна програма. Всяка следваща тема надгражда знанията на малките програмисти, които постепенно овладяват понятията събитие, условие и променлива и започват да пишат код за програмиране на хардуерни компоненти.

Теми

  1. Програма и алгоритъм. Кой нарежда на компютъра?
  2. Всеки код си има начало. Събития
  3. Внимание! Пътечки и завои в кода. Условия
  4. Пазители на скрити съкровища. Променливи

100 ТОЧКИ

Платки и програми

Първите две теми от модула провокират децата да приложат знанията по програмиране, създавайки един проект в две различни среди за разработка. Освен това малките програмисти се запознават с понятията цикъл и оператор, пишат първите си по-големи програми и задълбочават уменията си за програмиране на хардуерни компоненти.

Теми

  1. Торнадо в кода. Цикъл
  2. Властелините на кода. Условия, променливи и цикли
  3. Кой е по-по-най? Работа с оператори
  4. Хвани ме, ако можеш! Дебъгинг

100 ТОЧКИ

Създай игра. Програмирай... телефона си!

Всяка от първите две теми в модула е посветена на мащабен проект-игра, чрез който децата прилагат на практика придобитите до момента знания. Третата и четвъртата тема запознават малките програмисти със среда за програмиране на мобилни приложения, която бързо се превръща в забавно средство за развиване на логическото мислене.

Теми

  1. Създай игра! Основни концепции в програмирането на игри. Проект I
  2. Създай игра! Основни концепции в програмирането на игри. Проект II
  3. И телефоните обичат код. Събития и параметри в мобилните приложения
  4. Код по твой вкус. Функции

100 ТОЧКИ

Какъв е този браузър?

По време на този модул децата се запознават с езиците HTML и CSS, разглеждат основната структура на командите и термините "таг" и "атрибут". Още в първата тема от модула въвеждаме понятията браузър и среда за програмиране, като правим плавен преход от познатото, за да надградим наученото в предходните три модула.

Теми

  1. От празен прозорец до сайт
  2. Какъв език разбира компютърът?
  3. Флумастерите на CSS
  4. Научихме толкова много!

Ментори